25 Ocak 2009 Pazar

Portakallı Muffin


Bu muffinleri sevgili Hatice'nin düzenlediği etkinlik için hazırladım.İşte tarifi :

Kek :
3 yumurta
7 yemek kaşığı şeker
7 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı karbonat
1 portakalın suyu ve kabuğu

Sosu :
2 adet portakalın suyu ve kabukları
9 yemek kaşığı şeker

1.Fırınımızı 170 dereceye ayarlıyoruz.
2.Yumurta ve şekeri güzelce çırpıyoruz.
3.Bir adet portakalı önce rendeleyip,sonra suyunu sıkıyoruz.Yumurta+şeker karışımına ekliyoruz.
4.Unu ve karbonatı eleyip, ekliyoruz ve tahta kaşıkla karıştırıyoruz.
5.Karışımı muffin kalıplarına paylaştırıyoruz.
6.İçleri pişip,üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz.
7.Sos malzemelerini sos tenceresinde pişiriyoruz.
8.Fırından çıkardığımız sıcak muffinlerin üzerine kaşıkla sostan gezdiriyoruz.Afiyet olsun.

10 yorum:

Tijen dedi ki...

Bu aralar bol bol kış meyvelerini kullanıyorsun Müjde ne güzel!

müjde dedi ki...

Sevgili Tijen,
Çok sağol.Sevgiler...

Seda dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım ne güzel olmuşlar....

zarpandit dedi ki...

leziz otesi şirinlikleriyle goz dolduran şirincikler bunlar:)

müjde dedi ki...

Sevgili Seda,
Çok sağol.Öpüyorum.

müjde dedi ki...

Sevgili Gökçe,
Güzel yorumun için teşekkürler...

egeli dedi ki...

MÜJDECİM ,İYİKİ BULMUŞSUN BENİ,BÖYLECE TANIŞMIŞ OLDUK ,AYNI YÖREDEN BLOG ARKADAŞLARI BULMAK BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR CANIM.BENDE SENİ EKLİYORUM.
TARİFLERİNDE BİRBİRİNDEN LEZZETLİ ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.HOŞÇAKAL.

müjde dedi ki...

Sevgili Egeli,
Çok sağol güzel yorumun için.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Müjde ablacığım, muffinler süper gözüküyor tarifini aldım kesin yapıcağım ellerine sağlık...
Beyza

müjde dedi ki...

Sevgili Beyza,
Deneyince beni muhakkak haberdar et,tamam mı tatlım?Kocaman öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers