22 Nisan 2012 Pazar

Balkabağı Köftesi





Balkabağı köftesiyle bu yıl tanıştık ve bol bol da yedik.İşte tarifi.....



1 dilim balkabağı

2 yumurta

1 demet maydanoz

1 demet dereotu

Aldığı kadar un

Tuz

Karabiber

1 adet kuru soğan


Kızartmak için :

Zeytinyağı


1. Balkabağını ve soğanı rendeliyoruz.

2. Üzerine incecik kıydığımız maydanozu,dereotunu,yumurtayı ekleyip,karıştırıyoruz.

3. Unu karışım  koyu bir kıvam alana kadar eklemeye devam ediyoruz.

4. Baharatları ekleyip,karıştırıyoruz.

5. Zeytinyağını tavaya alıp,ısıtıyoruz.

6. Karışımdan kaşıkla alıp,kızgın yağda kızartıyoruz.

7. Kağıt havlu üzerine alıp,fazla yağını aldırıyoruz.Afiyet olsun.
   

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

ilk defa görüyorum ama çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Bunu bende yapıyorum, ama ben mücver diyorum.Hatta blogumda da paylaşmıştım.Elinize sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

ilk kez gördüm merak ettim bu tadı
ellerine sağlık çok güzel görünüyor

Adsız dedi ki...

bende deniyorum suan,cOK guzel gorunuyor ama orucluyum deneyemiyorum.tarif guzel ondan guzel bence.londradan selamlar.aydin sokeLi.

Adsız dedi ki...

bende deniyorum suan,cOK guzel gorunuyor ama orucluyum deneyemiyorum.tarif guzel ondan guzel bence.londradan selamlar.aydin sokeLi.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers