19 Haziran 2009 Cuma

Mim

Sevgili Arzu beni mime davet etmiş.Kendisine teşekkür ediyorum.


1. Kullandığınız kremin markası ?

Ellerim ve ayaklarım için Lapitak,yüzüm için ROC ve vücudum için Marks&Spencer'in vücut losyonunu kullanıyorum.






2. Şu an okuduğunuz kitabın adı nedir ?

Yağız'ı daha iyi anlayabilmek umuduyla ''Oyun Çocuğu''.





3. En son aldığınız 3 ürünün adı ?

Son alışverişimiz kitap alışverişi oldu.Kendim için T.İş Bankası Yayınları'nın çıkarmış olduğu ''Dünyanın En Güzel Tatlıları '',Yağız için ise resimde göreceğiniz kitapları aldım.











4.En çok sevdiğiniz 3 dizi film ?

Lost,Papatyam,CSI Miami.


5.Kullandığınız parfümün markası ?

Ben parfüm hastasıyım.Bir çok farklı parfüm kullanıyorum.Bulgari'nin bütün çeşitleri,Roberto Verino,Ultraviolet,Angel ve tabi ki de Gio Armani She.



Ben de mimi devam ettirmek adına,Seda'yı,Birsen'i ve Özlem'i davet ediyorum.

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım cvplar çok güzel...
Mutlu hafta sonları:)

Zehra Gürgen dedi ki...

Müjde ne güzel kitaplar almışsın.Ama ben ençok tatlı kitabını sevdim. :)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım harika cevaplar kocaman öpüyorum,mutlu hafta sonları....

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers