23 Haziran 2009 Salı

Buğday Salatası

BUĞDAY SALATASI

Bu nefis ve bir o kadar da besleyici salatayı geçtiğimiz günlerde ağırladığım bir arkadaş grubuna yaptım ve çok beğenildi.Tarif forumdan Yelda'dan.Ben kendimce ufak tefek değişiklikler yaptım.




2 su bardağı buğday

2 adet patlıcan

1 kutu konserve mısır

1/2 demet maydanoz

1/2 demet dereotu

1/2 demet taze soğan

3 adet kırmızı biber

Tuz

Limon

Zeytinyağı

Domates



1. Buğdayı güzelce yıkayıp,bir gece önceden ıslatıyoruz.

2. Ertesi gün limonlu ve tuzlu suda buğdayları haşlıyoruz.

3. Maydanoz,dereotu ve taze soğanları incecik kıyıyoruz.

4. Kırmızı biberleri zar gibi doğruyoruz.

5. Patlıcanları küp küp doğrayıp,kızartıyoruz.Kağıt havlunun üzerine alarak,fazla yağını aldırıyoruz.

6. Bütün malzemeyi genişçe bir kasede harmanlıyoruz.

7. Limon suyu,tuz ve zeytinyağı ilave edip,karıştırıyoruz.

8. Domatesle süslüyoruz.Afiyet olsun.

15 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

deyisik bir salata olmus.Ellerine saglik canim.

made in funda dedi ki...

eline sağlık müjdeciğim.nefis görünüyor...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis gözüküyor:)

Unknown dedi ki...

İNTERNETİM ARIZALI BLOĞUMU VE SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM:(( ARKADAŞIMIN EVİNDEN GİRİP SİZLERİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM.SALATAN NEFİS GÖRÜNÜYOR.. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER

ebru dedi ki...

Salata rengarenk çok güzel görünüyor.Eminimki tadı da öyledir.Yaz güleri için en ideal yemek Ellerine sağlık canım.Öpüyorum seni.

KandilSimidi dedi ki...

çok renkli bir görüntüsü var :) tam yazlık yani:) ama acaba buğdayın tadı nasıl oluyor merak ettim şimdi:)sanırım lezzetli bi fikir:)

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok besleyici görünüyor. Ellerine sağlık.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ne kadar hafif olmuş tarifiniz. Ellerinize sağlık. Sıcak yaz günlerinde böyle salatalar tüketmeliyiz bence
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Müjdecim salatan renkleriyle iç açıyor, belli ki bir o kadar da lezzetli ve besleyici. Üzerindeki domates dilimlerine de bayıldım:).
Ellerine sağlık canım.
Sevgileer:).
aslı

My Turkish Kitchen dedi ki...

Bu ara gozum hep salata tariflerinde, bunu da deneme listeme aliyorum. Eline saglik renkli ne hos bir salata olmus.
Iffet

HUYSUZBALIK dedi ki...

Müjdecim salatan çok hoş görünüyor ellerine sağlık.Bu yaz sıcağında serin ve hafif tatlar çekiyor insanın canı. Sevgiler...

pelince dedi ki...

Müjdecim patlıcanlısını denememiştim bende,ellerine sağlık...
Sevgiler...

ipek dedi ki...

Müjdecim, harika bir salata olmuş. Bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim.

Arzu dedi ki...

çok nefis gözüküyor.
Hemen bu akşam bugdayı ıslağa koyacagim.
Ve içindekiler çokk saglıklı
Paylaşımızın icin teşekkürler
Sizi yakınen izleyecegim bundan sonra .
Ellerinize saglık

Unknown dedi ki...

ne güzel süslemissin...istahim kabardi valla :-))ellerine saglik

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers