9 Ocak 2012 Pazartesi

Nutellalı Kek

nutellalı kek



Bu haftanın da ilk tarifi yine bir tatlı olsun istedim.

Sevgili Figen ve Zeynep'in blogunda görüp birkaç kez denediğim ve her seferinde bayılarak yediğimiz enfes bir kek.Muhakkak denemelisiniz.:))



3 yumurta

135 gr. şeker

150 ml. sıvıyağ

105 gr. yoğurt ( 3 yemek kaşığı )

200 gr. un

1/2 paket kabartma tozu

2 yemek kaşığı kakao

1 tatlı kaşığı tarçın

3  yemek kaşığı nutella veya sarelle




1. Fırınımızı 180 dereceye ayarlıyoruz.

2. Oda ısısındaki yumurtalarımızı şekerle birlikte iyice çırpıyoruz.

3. Sıvıyağı ve yoğurdu ekleyip,çırpmaya devam ediyoruz.

4. Unu,kakaoyu,kabartma tozunu  ve tarçını birlikte elekten geçiriyoruz.

5. Un karışımını tahta kaşıkla karıştırarak ilave ediyoruz.

6. Kek karışımının yarısını yağlayıp tabanına un serptiğimiz bir kalıba veya benim gibi silikon kalıba döküyoruz.

7. Üzerine mikrodalgada yumuşattığımız nutellayı sürüyoruz.Sonra kek karışımının diğer yarısını üzerine döküyoruz.

8. 180 derecede ısınmış fırında kekimiz kürdan testini geçene kadar pişiriyoruz.Afiyet olsun.

7 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık müjdecim..
zaten o nereye dokunsa ye beni der :)

mutfagabuyrun dedi ki...

nasılda güzel kabarmış canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

Betül KAVAL dedi ki...

nefis gözüküyor müjde ellerine sağlık.

sevgiler

ozguluntarifleri dedi ki...

Mujdecim kek nefis olmus ellerine saglik canim. Kakaolu kekler her zaman favorim olmustur.

Sevdiklerinle birlikte mutlu huzurlu bir yila baslangic yapmani ve tum yillarinin ayni guzellikte gecmesini diliyorum.
YENİ YILIN KUTLU OLSUN.

Unknown dedi ki...

Canım kek harika ellerine sağlık şablonda tamam inşallah beğenirsin öpüyorum.İçine sinmeyen bir yer varsa yazarsın:)))

özlem dedi ki...

71. porselen demlik etkinliğimize katılırsan beni çok mutlu edersin. bekliyorum sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Nutellama kıyamam kek kurabiyeye ekleyemem diyen nutella severler aklıma geldi:-)ben kıyarım sorun değil eğer böyle leziz birşeyse sonucu.ellerinize sağlık

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers