4 Eylül 2009 Cuma

Meyveli Jöle

MEYVELİ JÖLE

Ramazan'da maalesef meyve tüketimimiz azaldı.Yemek,tatlı,çay,kahve derken meyvelere kimse el sürmez oldu.Ben de dolaptaki meyvelerle bu serinletici kupları yaptım.



3-4 adet mürdüm eriği

2 adet şeftali

1 kase üzüm

2 adet elma

1 adet muz

1 paket jöle ( ben çilekli bitkisel jöle kullandım )



1. Meyveler güzelce yıkanır ve istediğimiz büyüklükte doğranır.

2. Jöle paketin üzerindeki tarife göre hazırlanır.

3. Meyveler kuplara yerleştirilir.Üzerine jöle dökülür.Buzdolabında soğutulup,servis yapılır.Afiyet olsun.

19 yorum:

made in funda dedi ki...

nefis bir tatlı olmuş.hem de çok hafif.ellerine sağlık canım..

pelince dedi ki...

Jöle tam bana göre ;)serinletici olmuştur.. hava çok sıcak gerçekten..
elllerine sağlık...

Saliha dedi ki...

ya mujdecım hakıkaten yemek cay tatlı derken meyveye sıra gelmıyor daha dogrusu vakıt kalmıyor cunu zaten gec acıyoruz orucumuzu...bızdede meyveler kaldı hemen not ettım guzel fıkır..ellerıne saglık..

egeli dedi ki...

ÇOK HAKLISIN MÜJDECİĞİM,BENDE AYNEN ÇAYA SALDIRIYORUM,ÇOK İYİ BİR FİKİR,GÖRÜNTÜDE HARİKA,ELİNE SAĞLIK CANIM.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Müjdecim mail adresim yasbabalik@yahoo.com

Tijen dedi ki...

Yeni fotoğrafına bayıldım Müjde'ciğim! Ne güzel gülmüşsün. İncir teklifin için de çok çok teşekkür ediyorum. Sana bir kere zahmet verdim, bir daha verir miyim.

Unknown dedi ki...

Müjdecim görsel bir şölen olmuş ellerine sağlık öpüyorum...

Zehra Gürgen dedi ki...

Bizim evde de en sık tüketilenler meyveler..ama bazenbizde yetişemiyoruz.işte o zaman böyle meyveli kuplar kurtarıcı oluyor. Ellerine sağlık Müjde'cim.

sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

meyveye sıra gelince herkes patlayacak vaziyette oluyor:))

ellerine sağlık canım, enfes görünüyor..

balböcükleri dedi ki...

çok güzelgörünüyor.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ben en çok çileği çilekli jöleyle şeftaliyi d e gene şeftalili jöleyle seviyorum..ellerine sağlık canım..nsıl iyi gelir serin serin..

TAZE NANE dedi ki...

Tatlıyı keşke akşam için bana yollasan.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Tatlıyı keşke akşam için bana yollasan.
Sevgiler.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Missssssssss gibi. Eline koluna sağlık canım
Mutlu haftasonları canım
sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis gözüküyor ama bana kalmamış:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis gözüküyor ama bana kalmamış:)

Adsız dedi ki...

kolay gelsin müjde..inşAllah afiyetle yersiniz..üzüm sirkesi kullanılır turşularda elma sirkesi hiç duymadım..marka olarak bir tercihim yok..hangi marka denk gelirse onu alıyorum:)
sonucu merakla bekliyorum..

TAZE NANE dedi ki...

İyi pazarlar.

TAZE NANE dedi ki...

İyi pazarlar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers