11 Ağustos 2009 Salı

Karışık Kızartma

KARIŞIK KIZARTMA
KARIŞIK KIZARTMA
KARIŞIK KIZARTMA


Yaz aylarında bizim evin vazgeçilmezi...Ben ölçüleri kendimize hazırladığım şekilde yazıyorum.Siz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.



3 adet patlıcan

4 adet patates

1/2 kg. biber

5-6 adet domates

4-5 diş sarımsak

Zeytinyağı

Tuz




1. Patlıcanları alacalı soyup,dilimliyoruz.Tuzlu suda yarım saat bekletiyoruz.

2. Patatesleri soyup,dilimleyip,nişastasının gitmesi için suda bekletiyoruz.

3. Biberleri yıkayıp,bıçakla üzerine kesik atıyoruz.

4. Tavaya zeytinyağını alıp,kızdırıyoruz.

5. Sırasıyla önce kuruladığımız patatesleri,sonra patlıcanları,en son biberleri kızartıyoruz.

6. Sos tenceresine biraz zeytinyağı ve rendelediğimiz domatesleri alıyoruz.

7. Sarımsakları soyup,ikiye bölüyoruz.Sosa ilave ediyoruz.

8. Sos pişince kızartmanın üzerinde veya yanında tercihen yoğurtla servis yapıyoruz.Afiyet olsun.

11 yorum:

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık müjdecim.bende kızartmaları çok seviyorum.hani 3 öğün yesem yok demem...çok öptüm canım sevgiler...
ha aklımdayken sarmalarımı askere benzetmişsin vallahi çok güldüm canım sen çok yaşa emi...

Tijen dedi ki...

Yaz geldi mi ille de her evde kızartma yapılıyor değil mi Müjde? Ellerine sağlık. Bizde çok kızartma olmuyor gerçi, çocuklar varken onlara yaptığım yemeklerde bir kaç kere kızartma oldu ama alışkanlığı yitirince ağır geliyor. (Domates bilgisinin işe yaramasına çok sevindim, şimdiden ellerine sağlık.)

Pembe Tatlar dedi ki...

Müjdeciğim bende çok severim ellerine sağlık canım...

Zehra Gürgen dedi ki...

Eskiden annem ne çok yapardı? ama bizim evde fazla yapılmaz, çok çok ender.Yapılacaksada illa tavada çok az bir yağda..
Ama çok severim, sanrım sevmeyende yoktur :)

Ellerine sağlık canım
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık yaz mevsiminin en güzel yiyeceği bence

Unknown dedi ki...

ah birde yaglı olmazsa daha da güzel olurdu.ama yagda kızaranın tadını hiçbirşey vermiyor.ellerine saglık.

egeli dedi ki...

MÜJDECİM ,NASILSIN CANIM,UZUN ZAMANDIR UĞRAYAMIYORUM,KUSURA BAKMA:(
BU YAZ PEK Bİ TELAŞLI GEÇTİ,SINAVLAR ,DÜĞNLER...NEYSE Kİ EN ÖNEMLİSİNİ ATLATTIK,BENİM OĞLAN AYDINDAKİ GÜZEL SANATLARI KAZANDI,BUNDAN SONRA SIK SIK AYDINA GELİR GİDERİM,İNŞALLAH O ZAMAN GÖRÜŞÜRÜZ.
BU ARADA KIZARTMAYI UNUTMAYAYIM,ENFES GÖRÜNÜYOR,AKŞAMA BENDEMİ YAPSAM ACABA,ELİNE SAĞLIK CANIM.

Unknown dedi ki...

Asla hayır demem. En çok seviğim yemek. Ellerine sağlık.

pelince dedi ki...

Müjdecim en sevdiğim menü,çok seviyorum çok....elelrine sağlık..
Ayrıca yeni fotoğrafın çok güzel olmuş...

Sevgiler.

erzurum dedi ki...

merhaba
kızartma ve ben :) ellerinize sağlık


gunisik.blogspot.com

My Turkish Kitchen dedi ki...

Ben gormesem daha iyi idi bu manzarayi:) Cok severim, eline saglik.
Iffet

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers